برای نخستین بار آزمون سراسری در بشاگرد برگزار می‌شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 29 مرداد 1399
بازدید : 289
نویسنده : فــردیـن احـمدی

  مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد گفت: برای نخستین بار امسال آزمون کنکور سراسری با شرکت ۸۲ نفر داوطلب در شهرستان بشاگرد برگزار خواهد شد.

 

عصر بشاگرد؛ عبدالرضا روشن ضمیری در بازدید از حوزه آزمون سراسری در شهرستان بشاگرد، افزود: تا پیش از این دانش آموزان بشاگردی برای شرکت در آزمون کنکور سراسری با طی مسافت طولانی به شهرهای همجوار سفر می‌کردند.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته برای نخستین بار امسال آزمون کنکور سراسری در شهرستان بشاگرد برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی امکانات برای برگزاری آزمون کنکور سراسری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شهرستان بشاگرد فراهم شده است.

روشن ضمیری اضافه کرد: نخستین آزمون کنکور سراسری در شهرستان بشاگرد با شرکت ۸۲ نفر داوطلب در یک حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

 

آزمون سراسری سال ۹۹ از امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد تا شنبه ۱ شهریور به مدت چهار روز در ۵ گروه آموزشی علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی برگزار میگردد.

 

 

انتهای پیام//




:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: کنکور سراسری،شهرستان بشاگرد،نخستین آزمون کنکور،۸۲ نفر داوطلب،عبدالرضا روشن ضمیری ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com